www.wktnet.ru

Тел.: (812) 305-9000
Текущее время: 19 мар 2019, 03:36

Часовой пояс: UTC + 3 часа

Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: puma belgie
СообщениеДобавлено: 13 мар 2019, 07:36 
Новичок

Check out The Stampd x Puma States Star White 20 oktober puma belgie 2016 LA-gebaseerd streetwear-merk, Stampd sluit opnieuw aan bij Puma om de 'Stampd x Puma States Star White' uit te brengen. De laatste keer dat ze bij elkaar kwamen, lieten ze een andere Amerikaanse collab vallen die de schoen een zwart en grijs bovenwerk had (beperkt tot 100 paar), deze keer om het model krijgt meer een tonale benadering. De? Stampd x Puma States Star White is opgebouwd uit een? premium Italiaans suede gedeconstrueerd bovendeel. Opvallende kenmerken van de schoen zijn de geperforeerde merkweegschalen op de panelen en de toonhoogte van de toon-lederen hiel samen met de witte tussenzool. Ben je geïnteresseerd in een paar? Je kunt dit nu doen door hierheen te gaan.via:? COUTIEAuthor s TakeThe materialen / constructie lijken op het juiste moment te zijn, maar om het echt te houden, is het niet echt een sneaker waar ik normaal voor ga. Het is een beetje te simpel voor mijn smaak. Nu beschikbaar op Kixify & eBay

Een witte tussenzool en de kenmerkende Trinomic middenzooltechnologie van Puma maken het plaatje compleet. Dus wat vindt u van het Kicks Lab x Puma Disck Blaze Desert Trooper? Je kunt deze samenwerking zoeken om op 22 oktober uit te brengen via Kicks puma thunder desert Lab.via: Kicks LabAuthor s TakeIm is meestal geen fan van de Puma Disc Blaze, maar dit paar samen met de recente samenwerking in de atmosfeer is verdovend. Ik wed dat deze er in persoon nog beter uitzien. Nu beschikbaar op Kixify & eBay. Denk aan de luxueuze Puma Clyde bedekt met zwarte slangenhuid die we je eerder deze week hebben laten zien? Welnu, dezelfde exacte schoen is net opgedoken in puma thunder electric een nieuwe colorway, deze keer met een smoking-geïnspireerde look. Deze Puma Clyde heeft een bovenwerk in de vorm van een slangenhuidpatroon, uitgevoerd in het wit met gladde lederen Puma-strepen in het zwart voor een zeker contrast.

Extra details zijn onder andere een nubuck-vamp, een rubberen buitenzool, grijze suède details op de hiel en een zwarte binnenvoering. Je kunt deze fraaie colorway van de Puma Clyde bij geselecteerde Puma-accounts nu kopen voor een verkoopprijs van $ 200.via: KithAuthor s TakeI is meestal net zo als een volledig zwarte sneaker, beter dan wit, maar ik vind dit witte paar leuker, simpelweg vanwege de contrasterende zwarte Puma-strepen. Greta baan op deze. Nu beschikbaar op Kixify & eBay. Wat is jouw favoriete kleur van sneakers om tijdens het najaar te dragen? Ik zou niet verbaasd zijn als de meesten van jullie zeiden dat je een puma vikky platform fan was van Tan / Brown / Khaki gekleurde sneakers. Als dat het geval is, kijk dan eens naar de? Puma Trinomic Blaze Winterized Taffy.Said om deel uit te maken van de herfst / winter 2016-collectie van Puma, deze versie van de?

Halloween nadert (31 oktober) en voor de gelegenheid onthult Puma een speciaal Blaze of Glory-pack dat geïnspireerd is door vampiers. Met het klassieke Blaze of Glory-silhouet en Blaze of Glory Sock hebben de sneakers een gunstig zwart en rood kleurenschema. Met de roodachtige tint die het bloed symboliseert, wordt de levendige toon langs de teenkap en de hele middenzooleenheid via spikkels gericht. Beiden zijn gemaakt van zacht nubuck en eersteklas getrommeld leer. De krachtige, maar ingetogen paren zijn vanaf 14 oktober klaar voor het debuut bij Puma-winkels. h / t: HB

Als we denken aan de Puma-mand, stellen de meesten van ons zich gewoonlijk de lage topversie voor, die een iconisch silhouet is geworden in sneaker-geschiedenis. Maar Puma heeft de zaken een beetje opgeschud voor het najaar als we de Puma Basket Mid bekijken. Dit is echter niet uw gewone Basket Mid, deze versie is voorzien van Gore-Tex-technologie om u tegen de elementen te beschermen. Het bovenwerk is gemaakt van een zwart getrommeld leer met een textieltong, nubuck Puma-strepen, perforaties op de zijpanelen en een rubberen zool. Als je het leuk vindt wat je ziet, kun je deze Puma Basket Mid GTX in het zwart kopen bij bepaalde detailhandelaren voor $ 150.via: KithAuthor s TakeBlack getrommelde leer en gom zolen is altijd een winnende combinatie. Mooie colorway van de Puma Basket Mid.Verkrijgbaar nu op Kixify & eBay

Atmos en Puma zijn weer bij elkaar gekomen om een nieuwe samenwerkende colorway van de Puma Disc Blaze uit te brengen. Door zijn kenmerkende en unieke disc-vetersysteem is deze colorway bekend als de Atmos x Puma Disc Blaze Night Jungle. Zwart bedekt het grootste deel van de schoen met de kenmerkende puma platform suede atmos- camouflageprint die op de teen landt. Last but not least hebben we Emerald Green op de branding op de tong, zijpanelen en hiel. Een split zwart / witte tussenzool en zwarte buitenzool maken de look af. Verwacht de? Atmos x PUMA Disc Blaze "Night Jungle" om te publiceren op 8 oktober in de winkel en online via atmos.via: atmosAuthor s TakeI kan niet zeggen dat ik fan ben van de Disc Blaze omdat ik het gewoon niet ben. Het ontwerp en vetersysteem is gewoon iets dat ik niet kan Изображение omarmen. Ik zal deze doorgeven. Beschikbaar op Kixify & eBay

Часовой пояс: UTC + 3 часа