www.wktnet.ru

Тел.: (812) 305-9000
Текущее время: 17 ноя 2019, 01:35

Часовой пояс: UTC + 3 часа

Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: irgendetwas anderes
СообщениеДобавлено: 12 окт 2019, 10:52 
Старик

Ik maak me zorgen over veel dingen: ik haat het om te vliegen, ik controleer twee en drie keer Ik heb 's nachts de deur op slot en mijn kat is 16 jaar oud en als ze langer dan vijf minuten niet beweegt, moet ik porren haar. Maar ik maak me geen zorgen over het Nike Air Max 95 Donna fietsen.

Ik ben me goed bewust van de risico's van fietsen en elke week heb ik een paar nauwe telefoontjes met een taxi die een bocht maakt over vier rijstroken die me niet heeft gezien of een busje dat me snijdt. Maar ik voel me nooit in gevaar. Vorig jaar stierven 122 fietsers op de Britse wegen, 14 in Londen. Dat is veel te veel, maar het zou ons niet moeten afschrikken om op onze fietsen te stappen.

Hoe meer fietsers er op de wegen zijn, hoe meer andere bestuurders weten hoe ze zich moeten gedragen wanneer ze in de buurt zijn, hoeveel ruimte ze te geven hebben, hoe ze te spotten en hoe ze niet van hun fiets te slaan. Maar we moeten zelf kijken - wees hyperbewust van het verkeer om ons heen en neem geen risico's. Het zal je niet veel tijd besparen op je woon-werkverkeer dat de binnenkant van een vrachtwagen kruipt die op de lichten wacht. Blijf erachter en het kan je leven redden.

We moeten ook op elkaar letten - dat is een Nike Air Max Thea Femme van de redenen dat ik lid ben van de London Cycling Campaign. Omdat zeggen dat je graag naar je werk wilt fietsen, maar dat het gewoon te gevaarlijk is, niets zal veranderen. Op je fiets stappen en campagne voeren voor veiligere wegen is.

Vanmorgen heb ik de kuil gemeld dat ik een grapje probeer te maken om mij te vermoorden naar CTC’s Fill That Hole. Vorige maand hadden ze 3.168 pottoles aan hen gemeld en ze duwen raden om ze te repareren. Want vanavond zou ik me misschien eindelijk herinneren dat het gat eruit is om mij te pakken - maar iemand anders kan onverwachts worden betrapt. Laten we allemaal ons steentje bijdragen om fietsen veiliger en leuker te maken.

OK. Om mijn ware nerd te laten zien, wilde ik deze vraag opnemen. Marvel Nike Internationalist Donna vs. DC. Voor degenen die u niet kent, er zijn in wezen twee kanten aan de stripwereld. De ene is Marvel (Iron Man, Capt. America, X-Men, Spider-Man, Hulk) en de andere is DC Comics (Batman, Superman, Wonder Woman, Flash) ... ze zijn gescheiden en je moet een kant kiezen. LOL. Denk aan Pixar Nike Air Max 90 Femme versus Dreamworks ... ja, ze maken allebei animatie, maar Shrek is veel anders dan Monsters, Inc ... Zinvol? Ga ermee akkoord.

En deze komt vooral omdat er in de stripwereld niet zoveel vrouwelijke superhelden zijn. Er zijn er een paar, begrijp me niet verkeerd ... een paar geweldige. Maar de lijst met bekende dingen gaat vrij snel. Ik ben eigenlijk ge?nteresseerd om te zien hoe de vrouwelijke Nike Air Max 97 Womens hardlopers deze race behandelen.

Avengers Super Heroes Halve Marathon Weekend is hetzelfde weekend als de Rock 'n' Roll Las Vegas Halve / Volledige Marathon, 17 november.

Zondag: Disney Avengers Nike Air Max 90 Femme Halve Marathon om 5:30 uur
Zondag: Rock ’n’ Roll Las Vegas Halve / Volledige Marathon om 16.30 uur

Opmerking: er is zaterdag een Disney 5k, dus je zou 3 races kunnen doen. Er is ook een 1/2 van de helft in Vegas die om 3:30 begint

Dus dat idee zweeft rond mijn hoofd en ik ken veel mensen op sociale media die hetzelfde denken en details proberen te achterhalen. Hoe dan ook, we hebben een paar weken om te beslissen als registratie voor de Avengers Half 25 maart opent. Besluiten, beslissingen. Ik bedoel, ik heb dit vorig jaar in wezen gedaan met # SA2LV, nu is de reistijd minder, dus dat maakt het gemakkelijker, toch?

Часовой пояс: UTC + 3 часа